Кількість
|
Вартість
|
||
|
Bark B-190 — Похідний човен, створений зі стійкого п'ятишарового полівінілхлориду зеленого забарвлення щільністю 800 г/м2. Використання під час клеєння 2 автономних частин дає змогу бути на воді у разі спонтанного пробного відсіку, а також поломки клапана ПВХ-канала. Діаметр борту, що становить 28 см, забезпечує вантажність 160 кг, сприяючи транспортуванню малих вантажів без застосування переносного човнового мотора будь-якої ваги та потужності. Судно має внутрішню ширину 72 см і довгий 162 см (показники кокпіта), а також обладнана 1-м закріпленим сидінням, що дає змогу розмістити на борту не більш ніж одного пасажира для комфортного переміщення. Дизайнерські рішення в передній стороні дають змогу збільшити внутрішній простір для перевезення незамінних мисливських снастей. Фіксація на дно слань-килимка або будь-якого іншого настилу, що надає жорсткості підлозі, не передбачається заводом-виробником. Сумарна вага 10 кг і помірні габаритні розміри дають змогу переміщати гребний човен у багажнику автомобіля, а також поодинці за допомогою фірмової сумки.
Основні особливості:
- На бортах не встановлений привальний брус для запобігання фізичних пошкоджень матеріалу плавності, додаючи опціональне встановлення під час застосування човна в умовах частого зіткнення з об'єктами.
- Заводська комплектація не передбачає навісний транець із додатковим кріпленням, який може бути встановлений у торцевій частині для застосування підвісного двигуна як головна рушійна сила.
- Комплектація човна не передбачає додаткових сланей, які використовуються як днищевий настил, роблячи його доступнішим у вартості для можливості під'єднання додаткових аксесуарів.
- На плавучості передбачені одне фіксоване сидіння, що передбачає комфортне розміщення гребця, а також можливість встановлення м'якого сидіння й сумки для зберігання необхідних речей.
- Застосування спеціальних ручних гребків, дає змогу не тільки знизити загальну вагу комплекту, але й переміщатися з гарною ефективністю, досягаючи оптимальної швидкості ходу за мінімальних зусиль.
- Для зручності перенесення, корму та передня частина ПВХ-каналу обладнані ергономічними кріпленнями для леєра, які також можуть слугувати як буксирувальне кільце та фіксатора додаткових пристосувань.
- По довжині надувного човна розміщений рятувальний леєр, закріплений за допомогою особливих кріплень, що являє собою скручений трос для потреби схоплення за довільного падіння у водойму.
Сфери застосування:
ПВХ-кабель Bark B-190 часто використовується рибалками та прихильниками відокремленого відпочинку на річках і озерах. Невеликі габаритні розміри та загальна маса сприяють простому транспортуванню до берегової лінії, а також швидкому маневруванню поверхнею води із застосуванням зручних невеликих гребків, для простоти та легкості у використанні.
Характеристики | |
Довжина зовнішня см | 190 |
Ширина зовнішня см | 100 |
Діаметр борту см | 28 |
Щільність матеріалу човна г/м2 | 800 |
Щільність матеріалу днища човна г/м2 | 950 |
Виробництво матеріалу човна | Німеччина, Корея |
Кількість гермовідсеків | 2 |
Пасажировмісність | 1 |
Колір основний | зелений |
Вантажність кг | 160 |
Тип вимик | Без вимикань |
Тип веселих | Пластикові гребки |
Комплектація | |
Лодка | 1 |
Сидіння | 1 |
Насос (об'єм 6 л) | 1 |
Леер рятувальний | Є |
Буксирувальні кільця шт. | Немає |
Ручки для перенесення човна | Немає |
Ремкомплект (клей для ПВХ, 2 латки з ПВХ) | 1 |
Паковання | Сумка пакувальна |
Посібник з експлуатації | 1 |
Додаткова інформація | |
Особливості | Надувні човни Bark мають передній ніс для полегшення ходу під час хвильи. Матеріал не тільки бензо-оливостійкий, але й не схильний до впливу солоної води й ультрафіолету. |
Переваги | Плавальні весла, ергономічні клапани |
Параметри пакування човна | |
Довжина, см | 80 |
Ширина, см | 40 |
Висота, см | 30 |
Вага човна в комплекті кг | 10 |
Застосовується для: | |
Риболовлі | Да |
Полювання | Да |
Дайвінга/підводного полювання | Да |
Відпочинок | Да |
Виробник: BARK (Україна)
Гарантія: 3 роки